norrlandskusten.blogg.se

Klippor och sand. Båtar. Vågornas underbara ljud. Vintersnö och dess formationer. Vilken gåva att bo här!

Barnatid

Publicerad 2016-03-06 14:47:56 i Allmänt,

Att få tillbringa massor av tid med sina barn är lyx. Och glädjande. Att få snacka och allt mellan himmel och jord. Skratta åt roliga kommentarer. Få njuta av en skidtur tillsammans i skogen. Som sedan följs upp med korvgrillning utomhus. Det pratas ännu mer. Och jag njuter av varje stund.
Bara denna helg hann jag och Nike gå på Luleå Basket. Hon själv spelade en hockeymatch och vann med 12-4. Filmkväll ihop. Långskidor och goa middagar. Sicken underbar helg vi har haft 💛🎿☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag

Är mitt i livet. Bor längs norrlandskusten. Älskar att vinna. Gillar att träna. Kan vara lat. Ibland. Diggar Ernst och pajer av olika slag. Älskar min familj. Att resa. Upptäcka nya saker, ställen. Skrattar ofta. Dålig på att komma ihåg historier. Gillar teknik som funkar. Och att fota. Kvällstrött. Morgonpigg. Mår bra av musikaler.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela