norrlandskusten.blogg.se

Klippor och sand. Båtar. Vågornas underbara ljud. Vintersnö och dess formationer. Vilken gåva att bo här!

Inglasning

Publicerad 2016-06-29 22:13:05 i Allmänt,

Så äntligen ska jag få ett växthus. Trodde i min enfald att när jag fyllde 30 år skulle de nog överraska mig med ett härligt mysigt växthus. Frånvaron total. Fick andra fina gåvor. Okej. 40 är ett säkert bättre år. Hoppas hoppas. Jag tog fram mina skisser igen. Blåste bort dammet. Pratade mer i dessa termer. Frånvaron total igen. Vid 45 har jag nu äntligen fått gehör. Visserligen är det en inglasning där altan stod tidigare men ändå. Det blir bra. I min dröm lever iallafall min fina skiss. Som ett orangeri 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag

Är mitt i livet. Bor längs norrlandskusten. Älskar att vinna. Gillar att träna. Kan vara lat. Ibland. Diggar Ernst och pajer av olika slag. Älskar min familj. Att resa. Upptäcka nya saker, ställen. Skrattar ofta. Dålig på att komma ihåg historier. Gillar teknik som funkar. Och att fota. Kvällstrött. Morgonpigg. Mår bra av musikaler.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela