norrlandskusten.blogg.se

Klippor och sand. Båtar. Vågornas underbara ljud. Vintersnö och dess formationer. Vilken gåva att bo här!

Sparka till en ö

Publicerad 2016-01-16 21:16:08 i Allmänt,

Sicken dag!! Tessan var snabb att ta två lediga sparkar innan någon annan hann. Jag, Palle, Tessan, Nike och Plura sparkade ut till ön strax utanför Luleå. Med oss följde familjen Lindholm naturligtvis med Izor. Till Pluras glädje😊. Massor av folk på isvägen och vi hade supertur som fick tag i ett ledigt vindskydd med grillplats. Sådana här utflykter ger mig sån ofantligt mycket energi! Love it!
Dennis möter upp oss😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag

Är mitt i livet. Bor längs norrlandskusten. Älskar att vinna. Gillar att träna. Kan vara lat. Ibland. Diggar Ernst och pajer av olika slag. Älskar min familj. Att resa. Upptäcka nya saker, ställen. Skrattar ofta. Dålig på att komma ihåg historier. Gillar teknik som funkar. Och att fota. Kvällstrött. Morgonpigg. Mår bra av musikaler.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela