norrlandskusten.blogg.se

Klippor och sand. Båtar. Vågornas underbara ljud. Vintersnö och dess formationer. Vilken gåva att bo här!

Fuck cancer!

Publicerad 2016-01-11 21:09:26 i Allmänt,

Ser på tv där det behjärtansvärda insamlingen för cancergalan. Fina människor som gått bort. Fina bilder vackra minnen. Sitter och bölar i soffan. Känner inte alls personerna men känner stark medkänsla. Så är det alltid. Oavsett om jag ser en kärleksfilm eller en rörd historia. Det bara kommer. Som en flod. Fuck cancer! Väljer att se det jag har framför mig nu. Vill känna glädje. Då väljer jag mina barn. Det ger mig energi. Att orka. Tack för att ni finns. Ni är bäst💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag

Är mitt i livet. Bor längs norrlandskusten. Älskar att vinna. Gillar att träna. Kan vara lat. Ibland. Diggar Ernst och pajer av olika slag. Älskar min familj. Att resa. Upptäcka nya saker, ställen. Skrattar ofta. Dålig på att komma ihåg historier. Gillar teknik som funkar. Och att fota. Kvällstrött. Morgonpigg. Mår bra av musikaler.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela